Friday, May 30, 2014

Summer lemonade

Buna,

Fiind asa cald afara in ultma vreme am o mare pofta de limonada.

Mi-am luat o sticla draguta si m-am pus pe treaba. Am stors sucul de la o lamaie si 2 mandarine si am adaugat menta proaspata,  am umplut sticla cu apa plata si gata . Eu nu pun zahar nu cred ca este nevoie pentru ca mandarina atenueaza aroma lamaii si  o indulceste putin. E o bautura ideala pentru zilele calde cand trebuie sa stam hidratati si pentru ca arata asa dragut ma imbie sa beau mai mult. Tocmai mi-am turnat limonada in cafea din greseala, deci e clar cat de mult imi place J



In loc de lamaie imi mai place sa adaug grapefruit, da un gust diferit.

Plina de vitamina C, limonada este nu numai gustoasa dar si sanatoasa. Sper ca v-am inspirat sa redescoperiti o bautura savuroasa.  

Va pup,

Gen

No comments:

Post a Comment