Friday, May 30, 2014

Nail mania no. 1

 Buna,

M-am gandit sa va spun cum imi face eu unghiile si sa va arat poze in fiecare saptamana sau de fiecare data cand fac ceva mai interesant.




Dau forma unghiilor cu o pila normala ascutita si una mai mare, ambele de la farmacie.  Pentru uniformizarea suprafetei folosesc un buffer de la Melkior, e foarte bun, si imi indepartez cuticulele cu un betisor simplu si o forfecuta. Nu urmez pasii acestia de fiecare data, doar cand simt ca e nevoie sa indepartez cuticulele, poate o data la 2 saptamani. Folosesc putin ulei de masline ca sa hidratez pielea din jurul unghiei, il indepartez cu un prosop si curat suprafata unghiei cu putina acetona.

Ca baza folosesc Chip Skip de la Opi, sincer nu recomand. Credeam ca o sa imi ajute oja sa reziste mai mult, dar nu cred ca face vreo diferenta, simt ca e acetona intr-o sticluta cu pensula. Nu voi mai cumpara pe viitor acest produs, dar cum il am il voi folosi pana gasesc ceva mai bun. Daca stiti vreo baza buna, let me know J

Ca Top coat folosesc Seche Vite, e incredibil, cel mai bun! Din nefericire am ajuns la jumatate de sticluta si nu prea mai merge. Nu se gaseste in Romania asa ca trebuie sa gasesc altceva sa il inlocuiesc. Da stralucire unghiilor, le protejeaza si le usuca foarte repede.

Pentru prima manichiura am folosit L’oreal Snow in Megeve 001, Nicole by OPI All Kendalled up si stickers. Spre sfarsitul saptamanii m-am plictisit de stickere si am revopsit unghia cu Pastel Magic Sand.
A 3-a manichiura este cu Pastel no. 123, Flormar nail art striper si niste 3D stickers.

Care va place cel mai mult? Roz si auriu aplic cel mai des, cred ca arata bine si e foarte usor de facut.

Kisses, Gen!




No comments:

Post a Comment